Nemzetközi, digitális rendezvénymegoldások a COVID időszak után
Még a nyitások sem kezdődtek el, de minden rendezvényügynökség szakemberei már gondolkoznak, milyenek lesznek újra a személyes eventek. Lelkesek vagyunk? Persze. Szeretnénk magunk mögött tudni az elmúlt időszakot? A legtöbb részét igen, de nem lennénk őszinték, ha nem ismernénk el, sok – sok új, digitális elemet szeretnénk megtartani a személyes rendezvényeinken is, mert hozott fontos innovatív megoldásokat ez az év.
Most éppen a Szilikon völgy legismertebb kommunikációs tanácsadó cégével szervezünk egy tréninget egyik legkedvesebb Ügyfelünknek. Az ilyen online megoldásokról semmiképp sem fogunk lemondani – ugyanis ezzel tényleg nyitni tudunk nemzetközi előadók és tartalmak felé is. Érdekesség: Nancy Duarte TED-es előadása a jó beszédek felépítéséről.
Ugyanígy nagyon élveztük, amikor egy virtuális Mikulás műsort készítettünk egy másik kiemelt Partnerünknek és az előadó – a youtuber Trunk Tomi épp Lappföldről, egy síversenyről kapcsolódott be az élő adásba. Ezek tényleg zseniális pillanatok – amelyeket elképesztően élveztünk.
Animációkat, introkat, teasereket gyártunk. Az előkommunikáció szinte mindig filmes komplex online tartalmakra épül. Ezek a változások fontosak voltak a szakma életében, sok új storytelling eszköz kapott nagyobb hangsúlyt.
Ezekről nem fogunk lemondani – minden ilyen megoldást könnyedén beépíthetünk egy élő rendezvénybe is. A kreativitásunk határai kinyíltak, sokkal nagyobb a szabadság, amit egy rendezvény megálmodásánál megtapasztalhatunk. A lehetőségek kombinációja megsokszorozódott az adott cél, üzenet és a célcsoport fókuszaival.
A már jól ismert megoldások is egyre hatékonyabbá válnak a tudatos és átgondolt rendezvényelemek jól felépített stratégiájával. A metódus viszont semmit sem változott: tapasztalatcsere, célcsoportelemzés, cél megfogalmazása – és ezután indul a keresés, a tervezés.
Számunkra ez a jelen és a jövő.