Programok vagy programcsomagok?

4.0 megoldások az online és a hibrid rendezvények idején

Nemzetközi workshop sztárelőadóval, kávékészítés, koktélozás, pizza és stand up … olasz gourmet falatok, színházi előadás, motivációs trénerek.

Ez csak egy kis része annak, hogy a RagazzART milyen programokat kínált online rendezvényekhez.

Sokat beszélünk online platformokról, technikai megoldásokról – de ezek „csak” a keretét adják egy virtuális rendezvénynek – a lelke minden eventnek a tartalom, tehát a különböző szakmai és szórakoztató programok.

Ez persze egy étlap, amiről mindenki szabadon válogathat, de a legritkább esetben működik ez így. Leggyakrabban partnereinkkel együtt találjuk ki, mi az a program, ami a legjobb, legkülönlegesebb élmény a célcsoport számára és mégis a legtöbb információt adja át.

A programok lehetnek szakmai előadások, vagy szórakoztató streamek, de ez még csak egy keret.

Közösen kidolgozzuk az interakciókat, kiválasztjuk a legalkalmasabb platformot. De egy program általában nem program!

Programcsomagok

Tapasztalataink szerint az ügyfélre szabott csomagok működnek a legjobban – főleg akkor, ha ezen közösen tudunk gondolkodni, együtt találhatjuk ki az apró részleteket. A legfontosabb cél és kihívás, hogy mind az 5 érzéket megmozgassuk egy rendezvényen. A laptop monitorjának síkját szeretnénk kinyitni és színes, szagos, ízes, zenés programokat adni.

Jó kombináció lehet:

  • egy pezsgőkóstoló és egy színházi, vagy opera előadás,
  • de működhet egy stand-up és egy kézműves sör workshop.

Idősíkok kitágítása – előkommunikáció és follow up

Sőt ma már egy kislétszámú élő eventet is online előkommunikációs, vagy follow up programokkal teszünk teljessé. A spektrum most a legszélesebb, hiszen mindig egyedileg mérlegeljük, mikor érdemes élő, hibrid, vagy online programokban gondolkodnunk.

Egy rövid, 1 órás online esemény pedig sokkal hatásosabb és megjegyezhetőbb élmény marad, ha már hetekkel az esemény előtt küldünk hozzá anyagokat és a rendezvény után pedig nem szűnik meg a kapcsolattartás.

Egy online, vagy hibrid rendezvényre nem szabad rálegyinteni – itt sem spórolhatjuk ki a befektetett munkát, a dramaturgiát, a programelemeket. Ez gyakran egy összetettebb és komplexebb feladat, mint egy élő rendezvény esetében. Ha ezt a kreatív előkészítő munkát kihagyjuk, akkor szinte biztosan egy érdektelen, unalmas, szakmailag kevésbé hasznos online meetingünk lesz.

Mi hiszünk az izgalmas variációkban, a professzionális tartalomban és storytellingben. Enélkül elképzelhetetlen egy online, vagy egy offline rendezvény.

Mi azt érezzük, ez lesz a nyár, ilyen lesz a közeljövő. Válogassunk együtt, találjuk ki a legjobb kombinációt!